VIDEO COMPUTER SERWIS
KASY FISKALNE, KOMPUTERY I WSZYSTKO CZEGO DO SZCZĘŚCIA BRAKUJE :)
ZAMÓWIENIE TERMINALA
CAŁY PROCES ZAMÓWIENIA TERMINALA TO TRZY KROKI

1.  POBIERZ ZAMÓWIENIE NA TERMINAL:

                                  Aplikacja Adobe Acrobat Reader do PDF-ów w App Store                 - POBIERZ PDF



                                            File:.doc icon (2000-03).svg - Wikipedia                               - POBIERZ WORD



Wypełnione zamówienie proszę przesłać e-mailem na adres: vcs.brzeg@wp.pl
lub zrobić fotkę telefonem i mms-em wysłać na numer: 503 139 100.

PROSZĘ DOKŁADNIE SPRAWDZIĆ NUMER KONTA BANKOWEGO !


2.  PODPISANIE UMOWY - 1 ROK CAŁKOWITE 0 ZŁ
     PROGRAM POLSKA BEZGOTÓWKOWA

Na przygotowanie umowy potrzebuję ok 2 dni (natłok pracy) Jak umowa będzie gotowa zostanie wysłana e-mailem na Pani/Pana adres e-mailowy. Po zapoznaniu się z umową, zaznaczamy w emailu tzw ptaszkiem, że zapoznaliśmy się z dokumentami i klikamy PODPISZ. Po chwili pokaże się komunikat PODPISANO poprawnie lub jeśli nie zaznaczyliśmy opcji, że zapoznaliśmy się z dokumentami pokaże się komunikat o BŁĘDZIE podpisu.


3.  SZKOLENIE I ODBIÓR TERMINALA

Po podpisaniu umowa jest zaakceptowana i firma PayTel sprawdza dane i jeśli wszystko jest OK przygotowuje dla Pani/Pana terminal i gotowy wysyła do mnie. Ja po otrzymaniu urządzenia robię zerowe uruchomienie i sprawdzam prawidłowość zaprogramowania oraz funkcjonowania urządzenia. Telefonicznie umawiamy się na szkolenie. Po szkoleniu podpisujemy protokół przekazania sprzętu ..... I tyle Pani/Pan przyjmuje płatności kartą a ja wysyłam do PayTel-a protokół przekazania sprzętu.

UWAGA!

1. INTEGRACJĄ KASY I TERMINALA ZAJMNIEMY SIĘ W MAJU, CZERWCU (WYMÓG JEST OD 1 LIPCA).
2. ZAMAWIAJĄC TERMINAL U INNEGO DOSTAWCY NP. BANK NIE WIADOMO KTO PÓŹNIEJ MA ZINTEGROWAĆ
    TERMINAL Z KASĄ. JEŚLI JEST ZAMÓWIONY TERMINAL U MNIE TO JA SIĘ TYM ZAJMUJĘ
3. ZAMAWIAJĄC TERMINAL W BANKU NAJCZĘŚCIEJ BANK PRZEKAZUJE TERMINAL I TYLE.... NIE SZKOLI Z OBSŁUGI
    ANI NIE ZAJMUJE SIĘ POMOCĄ W SPRAWACH PROBLEMÓW TECHNICZNYCH :-)
4. PROSZĘ O PRZESŁANIE ZAMÓWIEŃMA DO 17 GRUDNIA. PROSZĘ NIE ODKŁADAĆ NA PÓŹNIEJ BO MOŻE
    ZABRAKNĄĆ URZĄDZEŃ, NIE UDA SIĘ PRZYGOTOWAĆ TERMINALA DLA PANI/PANA.


POZDRAWIAM I CZEKAM NA (W MIARĘ SZYBKIE) ZAMÓWIENIA